Kampanie Adwords

Nikt nie lubi nachalnych reklam. Nie wszyscy jednak zdają sobie sprawę z tego, że reklamy wcale nachalne być nie muszą. Nawet te internetowe. Adwords to reklamy wyświetlane w wynikach wyszukiwania Google i na współpracujących z Google stronach. Jedną z ich głównych zalet jest to, że wpisanie w wyszukiwarkę konkretnego zapytania wygeneruje tylko takie reklamy, które będą temu zapytaniu odpowiadać. Jest to zatem doskonała forma reklamy dla potencjalnego klienta, gwarantuje ona bowiem, że użytkownikowi wyszukiwarki wyświetlane będą reklamy tylko tych produktów i usług, którymi faktycznie jest zainteresowany. Adwords jest także doskonałą formą promocji dla reklamodawcy. Umiejętnie prowadzona kampania Adwords jest w stanie bardzo szybko wygenerować duży ruch na Twojej stronie internetowej, co przełoży się na większą sprzedaż. Dodatkową zaletą jest to, że nie płacisz za wyświetlanie swojej reklamy w wynikach wyszukiwania, a jedynie za konkretne kliknięcia.

Marcin Woźniak

Dział marketingu

Zapraszam do kontaktu, przygotuję dla Państwa wycenę, opowiem więcej o Google Adwords i zaplanuję konkretną strategię marketingową.

667 758 735

marcin.w@heronart.pl

Jak działa kampania Adwords?

Kampania Adwords (kampania linków sponsorowanych) to płatna forma marketingu oferowana przez Google. Po prawej stronie mogą Państwo zobaczyć, że na samej górze wyników pojawia się reklama z oznaczeniem reklama. To właśnie nasza strona lokuje się na 1 miejscu, za sprawą Google Adwords.

Jak działa taka kampania? 

Za każde kliknięcie w reklamę, a tym samym wejście na promowaną stronę, pobierana jest opłata. Koszt za kliknięcie reklamy jest uzależniony od konkurencji danego słowa kluczowego. Może to być zarówno 50 groszy, jak i 12 zł. Tak więc, aby pojawiać się w Google Adwords trzeba nieustannie inwestować w budżet na kliknięcia.

Plusy kampanii Adwords

Największym plusem kampanii jest fakt, iż płacimy wyłącznie za wejścia osób, które szukają dokładnie tego, co oferuje nasza firma. Dzięki temu mamy duże szanse, że uda nam się sprzedać swoją usługę lub produkt. Oczywiście na finalizację transakcji będzie miała również wpływ cena, obsługa klienta, strona internetowa (jej intuicyjność), szybkość odpowiedzi i wiele innych czynników, o które musimy zabrać prowadząc działalność gospodarczą.

Kolejnym aspektem, o którym nie możemy zapomnieć, jest fakt iż na czołowych pozycjach za sprawą kampanii Adwords pojawimy się już po 1 – 2 dniach od uruchomienia reklamy. Praktycznie od razu po rozpoczęciu promocji zaczniemy zbierać leady ofertowe i generować ruch na stronie. Dlatego też Google Adwords zawsze proponowany jest nowym firmą, które nie są jeszcze widoczne w ramach pozycjonowania (w wynikach organicznych).

Jaki jest koszt prowadzenia Google Adwords?

Koszt prowadzenia kampanii Adwords dzielimy na 2 modele:

  1. Przy budżecie na kliknięcia do 1000 zł netto, koszt prowadzenia kampanii Google Adwords wynosi – 150 zł netto / msc
  2. Przy budżecie większym nić 1000 zł netto, jest to 15% wartości budżetu.

Co wlicza się w koszt prowadzenia kampanii Adwords?

  1. pomoc w doborze słów kluczowych
  2. zbudowanie zoptymalizowanej kampanii
  3. ustawienie odpowiednich dopasowań słów kluczowych
  4. ustawienie wykluczeń dla słów kluczowych
  5. ustawienie lokalizacji, na którą będzie wyświetlana reklama
  6. stworzenie reklam tekstowych do promocji
  7. dodanie rozszerzeń reklam
  8. ustalenie stawek od kliknięcia dla fraz
  9. dynamiczne zmienianie stawek, aby wygenerować jak największą ilość wejść w danym budżecie
  10. analizowanie kampanii
  11. raportowanie działań, ilości kliknięć, kosztów, ilości wyświetleń, średnich pozycji itd.

Bezpłatna wycena współpracy

Aby wysłać wiadomość zaakceptuj przetwarzanie danych z formularza
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych kontaktowych i treści uzupełnionej w formularzu w celu nawiązania kontaktu i odpowiedzi na moją wiadomość. Możesz wycofać swoją swoją zgodę na przetwarzanie danych w dowolnym momencie np. przesyłając E-Mail.

Szukaj Heron Art
Profile:
 

Ta strona używa plików cookie w celu optymalizacji i ułatwienia dostępu do naszej strony internetowej. Dalsze korzystanie z tej witryny internetowej oznacza akceptację tego stanu rzeczy. W celu zapoznania się ze szczegółami kliknij odnośnik - Więcej informacji

Czym są pliki "cookies"?

Pliki cookies (tzw. ciasteczka) wykorzystuje się do przechowywania danych informatycznych, najczęściej w formacie plików tekstowych, w urządzeniu końcowym użytkownika (np. komputerze, laptopie, smartfonie). Cookies zazwyczaj w swoim zapisie posiadają nazwę strony internetowej z której zostały pobrane, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Rodzaje używanych plików "cookies"

Sesyjne pliki cookies Służą do zapamiętania wyborów dokonanych przez użytkownika oraz m.in. przy logowaniu. Pozostają na urządzeniu użytkownika do czasu wylogowania z serwisu lub zamknięcia przeglądarki.

Pliki cookies służące do analiz Pliki cookies pozwalające zbierać dane związane ze sposobem korzystania z witryny internetowej, w tym treści klikane przez użytkownika podczas przeglądania witryny.

Wykorzystywanie plików "cookies"

Pliki cookies używane są w celu zapisywania ustawień i dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika. Używane są również do tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają poznać, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze stron internetowych. Umożliwia to poprawianie ich struktury i zawartości. Pliki cookies nie służą identyfikacji użytkownika i na ich podstawie nie jest ustalana tożsamość użytkownika.

Jak usunąć pliki cookies - link

Zamknij