Google Merchant Center

Reklamy produktowe to reklamy, które dostarczają wielu informacji o promowanym produkcie. Taka reklama prezentuje zazwyczaj zdjęcie produktu, jego cenę oraz nazwę firmy, która ów produkt sprzedaje. Wielką zaletą reklam produktowych jest to, że wyświetlamy użytkownikom dokładnie to, czego obecnie poszukują. Nie są to więc niechciane reklamy, których nikt nie ogląda. Przeciwnie, reklama produktowa daje potencjalnemu klientowi większy wybór. Wyświetlanie reklamy produktów pod konkretne zapytanie sprawia, że szansa ich zakupu jest dużo większa. Dodatkową zaletą kampanii produktowych jest to, że potencjalnym klientom dostarczane są informacje na temat Twoich produktów i Twojej firmy nawet zanim zdecydują się na kliknięcie w reklamę. Oznacza to, że nawet jeśli nie zdecydują się na zakup, mają kontakt z Twoją firmą i oferowanymi przez nią produktami, co bardzo istotnie wpływa na budowanie większej świadomości Twojej marki.

Marcin Woźniak

Dział marketingu

Zapraszam do kontaktu, przygotuję dla Państwa wycenę, opowiem więcej o kampaniach produktowych i zaplanuję konkretną strategię marketingową.

667 758 735

marcin.w@heronart.pl

Jak działa kampania produktowa?

Kampania produktowa działa łudząco podobnie jak zwykła, tekstowa kampania Google Adwords. Za każde kliknięcie w reklamę, w tym przypadku w konkretny produkt, Google pobiera ustaloną opłatę. Cena za kliknięcie uzależniona jest od konkurencyjności danego produktu.

Po kliknięciu w produkt użytkownik przekierowywany jest na podstronę Twojego sklepu, gdzie może go zakupić. Dzięki takiej ścieżce kierowania zyskujemy duże szanse, że klient sfinalizuje transakcje.

Kampania produktowa - obowiązek dla sklepów?

Czy kampania produktowa powinna być prowadzona w każdym sklepie internetowym, czy można ją wpisać jako obowiązek przedsiębiorcy? Oczywiście, nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ wszystko zależy od specyfiki działalności. Jeśli produkty sprzedajemy hurtowo i nie interesują nas pojedyncze sztuki w zamówieniach, to kampania produktowa z pewnością się nie sprawdzi. Jeśli jednak prowadzimy sprzedaż detaliczną, to bazując naszym doświadczeniu, kampania produktowa powinna stanowić integralną część strategii marketingowej firmy.

Sami prowadząc nasze 2 marki związane ze sprzedażą odzieży obserwujemy skuteczność tej reklamy i widzimy jej wysoki zwrot. Także przy licznych projektach dla naszych klientów dopracowujemy formuły i z pomocą Google Merchant Center generujemy sprzedaż produktów. Tak więc z czystym sercem możemy polecić tę formę reklamy dla wszyskich przedsiębiorców posiadających sklep internetowy kierowany nie tylko dla hurtu, ale również dla klienta detalicznego.

Jaki jest koszt prowadzenia kampanii produktowej?

Opłaty miesięczne wyglądają dokładnie tak samo jak w przypadku Google Adwords, czyli:

  1. Przy budżecie na kliknięcia do 1000 zł netto, koszt prowadzenia kampanii Google Adwords wynosi – 150 zł netto / msc
  2. Przy budżecie większym nić 1000 zł netto, jest to 15% wartości budżetu.

Jednak w przypadku kampanii produktowej dochodzi dodatkowa opłata za zaimportowanie produktów ze sklepu do kampanii reklamowej.

Koszt importu jest ustalany indywidualnie w zależności systemu, na bazie którego uruchomiony jest sklep internetowy.

Bezpłatna wycena współpracy

Aby wysłać wiadomość zaakceptuj przetwarzanie danych z formularza
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych kontaktowych i treści uzupełnionej w formularzu w celu nawiązania kontaktu i odpowiedzi na moją wiadomość. Możesz wycofać swoją swoją zgodę na przetwarzanie danych w dowolnym momencie np. przesyłając E-Mail.

Szukaj Heron Art
Profile:
 

Ta strona używa plików cookie w celu optymalizacji i ułatwienia dostępu do naszej strony internetowej. Dalsze korzystanie z tej witryny internetowej oznacza akceptację tego stanu rzeczy. W celu zapoznania się ze szczegółami kliknij odnośnik - Więcej informacji

Czym są pliki "cookies"?

Pliki cookies (tzw. ciasteczka) wykorzystuje się do przechowywania danych informatycznych, najczęściej w formacie plików tekstowych, w urządzeniu końcowym użytkownika (np. komputerze, laptopie, smartfonie). Cookies zazwyczaj w swoim zapisie posiadają nazwę strony internetowej z której zostały pobrane, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Rodzaje używanych plików "cookies"

Sesyjne pliki cookies Służą do zapamiętania wyborów dokonanych przez użytkownika oraz m.in. przy logowaniu. Pozostają na urządzeniu użytkownika do czasu wylogowania z serwisu lub zamknięcia przeglądarki.

Pliki cookies służące do analiz Pliki cookies pozwalające zbierać dane związane ze sposobem korzystania z witryny internetowej, w tym treści klikane przez użytkownika podczas przeglądania witryny.

Wykorzystywanie plików "cookies"

Pliki cookies używane są w celu zapisywania ustawień i dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika. Używane są również do tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają poznać, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze stron internetowych. Umożliwia to poprawianie ich struktury i zawartości. Pliki cookies nie służą identyfikacji użytkownika i na ich podstawie nie jest ustalana tożsamość użytkownika.

Jak usunąć pliki cookies - link

Zamknij