Buzz Marketing

Każdy z nas w którymś momencie swojego życia odegrał dla kogoś pewną rolę marketingową. Kiedy na przykład zachwycamy się nową restauracją i polecamy ją znajomym albo rozemocjonowanym głosem mówimy o najnowszym filmie, który zobaczyliśmy w kinie, prawdopodobnie zupełnie nieumyślnie stajemy się kanałami bardzo skutecznej reklamy. Firmy odnoszą bowiem ogromne korzyści, gdy ludzie mówią swobodnie i w sposób pozytywny o ich produkcie czy usłudze. Z Twoją firmą może być podobnie. Wykorzystując opiniotwórczą siłę Buzz marketingu, czyli marketingu szeptanego, możemy zapewnić Twojej marce jeszcze większą widoczność i pomóc Ci zbudować relacje z klientami oparte na zaufaniu. Dzięki wpisom w różnego rodzaju dyskusjach prowadzonych w Internecie mamy szansę na rozmowę z potencjalnymi klientami, do których wcale nie jest tak łatwo dotrzeć na drodze bardziej tradycyjnych kampanii reklamowych. Bardzo wielu internautów podejmuje decyzje w sprawie kupna produktu na podstawie opinii innych ludzi. Nam zależy na tym, żeby opinia ta była i żeby była dobra.

Marcin Woźniak

Dział marketingu

Zapraszam do kontaktu, przygotuję dla Państwa wycenę, opowiem więcej o marketingu szeptanym i zaplanuję konkretną strategię marketingową.

667 758 735

marcin.w@heronart.pl

Jak działa marketing szeptany i dlaczego jest skuteczny?

Większość osób, które zamierzają dokonać jakiejś inwestycji w usługę czy produkt, wcześniej weryfikuje jego przydatność / jakość. Zazwyczaj osoba ta wpisuje w Google takie słowa kluczowe jak:

  • “jakiej marki telewizor polecacie?”
  • “jaki piekarnik do 2000 zł wybrać?”
  • “Co myślicie o kremach Nivea”
  • “jakiego dentystę w Krakowie polecacie”
  • “dobry spawacz w Wieliczce”

Najczęściej po wpisaniu tych słów kluczowych w wynikach wyszukiwania pojawiają się fora dyskusyjne gdzie poruszane były te tematy. Udzielające się tam osoby proponowały konkretne osoby, firmy czy produkty tym samym nieświadomie promując je w Internecie. A co jeśli będziemy robić to świadomie? Co jeśli sami będziemy budować rozmowy i polecać nasze produkty czy usługi? Na tym polega właśnie marketing szeptany.

Jak działamy?

Świadcząc usługę marketingu szeptanego podążamy ścieżką, jaką może podążać potencjalny klient firmy, którą obsługujemy. Dla przykładu podczas współpracy z lekarzem, wpisujemy kolejno w Google wszystkie słowa kluczowe, które mógłby wpisać pacjent i tam zamieszczamy informacje o naszym kliencie z linkiem do jego strony. Dodatkowo sami tworzymy rozmowy / tematy promując usługi naszego klienta.

Dzięki temu informacje o jego usługach czy produktach na lata pozostaną w Internecie za sprawą wpisów na forach, do których każdy będzie miał otwarty dostęp.

Marketing szeptany jako wsparcie dla SEO

Podczas działań związanych z marketingiem szeptanym dodawane są linki na forach do stron klientów. Co ciekawe, nie tylko służą one do przekierowywania potencjalnych klientów na stronę firmową, ale również wspierają działania SEO. Dzięki dodanym odnośnikom do wizytówki firmowej możemy zapewnić wsparcie dla pozycjonowania strony i zwiększyć pozycje organiczne na kluczowych dla nas frazach.

Ile kosztuje marketing szeptany?

Przy marketingu szeptanym rozliczamy się od dodanego wpisu promującego klienta. Koszt jednego wpisu wynosi – 7 zł netto. Klient sam określa ile wpisów chce dodać i w jakim przedziale czasowym lub określa budżet na działania związane z buzz marketingiem.

Bezpłatna wycena współpracy

Aby wysłać wiadomość zaakceptuj przetwarzanie danych z formularza
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych kontaktowych i treści uzupełnionej w formularzu w celu nawiązania kontaktu i odpowiedzi na moją wiadomość. Możesz wycofać swoją swoją zgodę na przetwarzanie danych w dowolnym momencie np. przesyłając E-Mail.

Szukaj Heron Art
Profile:
 

Ta strona używa plików cookie w celu optymalizacji i ułatwienia dostępu do naszej strony internetowej. Dalsze korzystanie z tej witryny internetowej oznacza akceptację tego stanu rzeczy. W celu zapoznania się ze szczegółami kliknij odnośnik - Więcej informacji

Czym są pliki "cookies"?

Pliki cookies (tzw. ciasteczka) wykorzystuje się do przechowywania danych informatycznych, najczęściej w formacie plików tekstowych, w urządzeniu końcowym użytkownika (np. komputerze, laptopie, smartfonie). Cookies zazwyczaj w swoim zapisie posiadają nazwę strony internetowej z której zostały pobrane, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Rodzaje używanych plików "cookies"

Sesyjne pliki cookies Służą do zapamiętania wyborów dokonanych przez użytkownika oraz m.in. przy logowaniu. Pozostają na urządzeniu użytkownika do czasu wylogowania z serwisu lub zamknięcia przeglądarki.

Pliki cookies służące do analiz Pliki cookies pozwalające zbierać dane związane ze sposobem korzystania z witryny internetowej, w tym treści klikane przez użytkownika podczas przeglądania witryny.

Wykorzystywanie plików "cookies"

Pliki cookies używane są w celu zapisywania ustawień i dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika. Używane są również do tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają poznać, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze stron internetowych. Umożliwia to poprawianie ich struktury i zawartości. Pliki cookies nie służą identyfikacji użytkownika i na ich podstawie nie jest ustalana tożsamość użytkownika.

Jak usunąć pliki cookies - link

Zamknij