Pozycjonowanie stron w Google

O ile zdanie: „Jeśli nie ma Cię w Internecie, to znaczy, że nie istniejesz”  było prawdziwe jeszcze kilka lat temu, o tyle dzisiaj bardziej aktualne wydaje się stwierdzenie: „Jeśli nie ma Cię w Top 10 wyszukiwarki Google, to nie istniejesz”. Niestety, bądź stety, jeśli chcesz zaistnieć w Internecie, pozycjonowanie stron pod wybrane słowa kluczowe to w dzisiejszych czasach konieczność. Wszystkie główne wyszukiwarki w swoich podstawowych wynikach wyszukiwania wyświetlają i klasyfikują strony internetowe na podstawie tego, co każda z tych wyszukiwarek uważa za najbardziej istotne dla użytkowników. Dlatego to, jakie witryny pojawiają się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, nie jest dziełem przypadku.  Naszym celem jest sprawienie, by strona internetowa Twojej firmy była jedną z nich. Dzięki procesowi pozycjonowania widoczność Twojej witryny w wynikach wyszukiwania będzie nieporównywalnie większa, co z kolei przełoży się na wielokrotnie większą ilość odwiedzin, rozpoznawalność i świadomość Twojej marki wśród potencjalnych klientów.

Marcin Woźniak

Dział marketingu

Zapraszam do kontaktu, przygotuję dla Państwa wycenę, opowiem więcej o SEO i zaplanuję konkretną strategię marketingową.

667 758 735

marcin.w@heronart.pl

Jak pozycjonujemy strony?

Era masowego linkowania strony w celu jej wypozycjonowania już dawno za nami. Obecnie pozycjonowanie strony w Google jest o wiele cięższe, a także droższe. Zatem w jaki sposób pozycjonujemy strony klientów?

  1. Dobór słów kluczowych dla firmy – przed podpisaniem umowy dla naszych klientów zawsze dobieramy skuteczne słowa kluczowe, pod które warto pozycjonować stronę. Wiele osób nie wie jak dobrać słowa kluczowe i np. klient prowadzący działalność związaną z tłumaczeniami przysięgłymi chce się wypromować na frazę tłumacz angielski, która posiada bardzo dużą konkurencję. Koszta promocji takiego słowa kluczowego byłyby bardzo duże, a skuteczność … niska, ponieważ wiele osób wpisując tłumacz angielski szuka automatycznego tłumacza online, aby przetłumaczyć zdanie czy 1 słowo. Dlatego doradzamy jakie słowa kluczowe dobrać, aby ich wypozycjonowanie przyniosło wymierny efekt w postaci leadów.
  2. Bezpieczne działania – firmy, dla których mamy przyjemność pracować, zawsze rozpatrujemy w perspektywie długiej współpracy. Dlatego dbamy o bezpieczeństwo pozycjonowania, aby strona stopniowo i stabilnie zwiększały swoje pozycje organiczne w wyszukiwarce.

    Bezpieczeństwo pozycjonowania zapewniamy m.in. poprzez: budowanie zróżnicowanego profilu linków zewnętrznych (linki z różnych źródeł, aby profil wyglądał naturalnie), stopniowe linkowanie z nastawieniem na jakość (lepiej dodać 10 mocnych linków, niż 100 linków z Chin) czy budowanie wartościowego contentu na stronie (wartościowy tekst, a nie nielogiczny wiązanka

  3. Optymalizacja strony – to podstawa, bez nie powinniśmy rozpoczynać linkowania. Dlaczego? Ponieważ może się okazać, że strona będzie wymagała w celu wypozycjonowania większej ilości fraz utworzenia nowych podstron czy stworzenia przyjaznej struktury linków. Dlatego na początku musimy wiedzieć co mamy linkować, a dopiero później to robić. Kompleksową optymalizację strony klienta przygotowujemy zawsze na samym początku współpracy. W ramach niej poprawiamy wszystkie elementy na stronie, które usprawnią pozycjonowanie (oczywiście wcześniej są one przesyłane klientowi do akceptacji) i realizujemy potrzebne teksty SEO. Audyt SEO wyceniany jest indywidualnie w zależności od pozycjonowanej strony oraz ilości słów kluczowych.Działanie to jest oczywistym i niezbędnym elementem pozycjonowania, a pomimo tego wielu naszych nowych klientów, którzy wcześniej byli pozycjonowani przez inne agencje SEO, przychodzi ze stronami na których na pierwszy rzut oka można zobaczyć wiele niedociągnięć.
  4. Linkowanie zewnętrzne – abonament na pozycjonowanie strony to nie tylko wynagrodzenie za prace agencji SEO. W skład opłaty wchodzi także budżet na pokrycie opłat związanych z pozyskiwaniem zewnętrznych linków do strony. To drugi niezbędny element, który umożliwia wypromowanie witryny firmowej w wyszukiwarce Google. Nasza firma bardzo ceni sobie urozmaicony profil linków, ponieważ jest to bezpieczny dla strony, a także efektywny, dlatego też linki pozyskujemy z: artykułów sponsorowanych na blogach / portalach, z komentarzy, z profili, z forów tematycznych, z najlepszych polskich katalogów (posiadamy wyselekcjonowaną bazę wartościowych miejsc), z wizytówek firmowych czy social media (linki nofollow, jednak nadal urozmaicają profil strony).
  5. Tworzenie wartościowego contentu / linkowanie wewnętrzne – Google ceni sobie wysoki poziom treści na stronie, dlatego dla klientów z większym budżetem marketingowym często prowadzimy profesjonalne blogi, które umożliwiają rozbudowę widoczności w Google, a także zbudowanie skutecznej struktury linków wewnętrznych.

Jak raportujemy działania?

1. Raport pozycji

Dzięki raportowi możesz przeanalizować, jak wyglądały miejsca pozycjonowanych słów w wyszukiwarce Google, w każdym dniu miesiąca. Sprawdzisz czy działania przyniosły na przestrzeni 30 dni wzrosty, czy spadki pozycji.

2. Raport z Senuto

Dla naszych klientów dostarczamy dodatkowo raport z programu Senuto. Pokazuje on ogólną widoczność strony w wyszukiwarce Google, nie tylko pod pozycjonowanymi słowami kluczowymi, ale również pod wszystkimi innymi, pod którymi wyświetla się strona.

3. Raport dodanych linków

Nie mamy nic do ukrycia, zapewniamy pełną transparentność. Dlatego jako jedna z nielicznych firm raportujemy także dodane linki do strony. Dzięki temu widzisz pracę jaką wkładamy w to, aby Twoja strona pojawiła się na najwyższych pozycjach, a także możesz zweryfikować, że Twój budżet marketingowy jest przeznaczany we właściwy sposób.

Doświadczenie

Od ponad 5 lat świadczymy usługi SEO dla firm z całej Polski i nie tylko. Strona naszej agencji marketingowej – SEOHeroes.pl – która powstała 2 lata temu, w przeciągu pierwszych 8 miesięcy zdobyła czołowe pozycje na takich frazach jak:

  • pozycjonowanie stron Kraków
  • pozycjonowanie Kraków
  • agencja SEO Kraków

W 8 miesięcy przegoniliśmy firmy marketingowe, które prowadziły swoje witryny firmowe od kilku, a nawet kilkunastu lat. Obecnie jesteśmy jednym z liderów rynku krakowskiego, z którego wywodzi się nasza firma.

Przez lata zdobywaliśmy doświadczenie przy wielu projektach, prowadziliśmy niezależne badania i testy, obserwowaliśmy zmiany w branży i algorytmach Google, analizowaliśmy rozwój wyszukiwarki i co najważniejsze zebraliśmy profesjonalny, ambitny zespół gotowy do pracy.

Pracowaliśmy zarówno przy mniejszych stronach lokalnych, przy większych firmach/korporacjach, a także przy sklepach internetowych czy portalach informacyjnych. Za każdym razem wykorzystujemy nasze doświadczenie, aby przygotować skuteczną strategię w ramach ustalonego budżetu.

Jakie są te koszty pozycjonowania?

Cena pozycjonowania przy każdym projekcie jest zupełnie inna. Nie ma stałego cennika usług pozycjonowania, ponieważ budżet potrzebny do promowania strony w wyszukiwarce zależy od bardzo wielu czynników. Jeśli zgłosisz się do nas i uzupełnisz poniższy formularz bezpłatnej wyceny to zaproponujemy Ci kwotę, która pozwoli nam skutecznie pozycjonować stronę.

Jednak musisz pamiętać, że nie ma czegoś takiego jak odpowiedni budżet. Im więcej pieniędzy przeznaczysz na pozycjonowanie strony, tym większe i szybsze efekty możesz uzyskać. Wyższy budżet umożliwia publikację większej ilości artykułów sponsorowanych, a tym samym pozwala pozycjonować więcej słów kluczowych w szybszym tempie.

Bezpłatna wycena pozycjonowania

Aby wysłać wiadomość zaakceptuj przetwarzanie danych z formularza
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych kontaktowych i treści uzupełnionej w formularzu w celu nawiązania kontaktu i odpowiedzi na moją wiadomość. Możesz wycofać swoją swoją zgodę na przetwarzanie danych w dowolnym momencie np. przesyłając E-Mail.

Szukaj Heron Art
Profile: