Prowadzenie bloga to efektywny sposób promocji produktów lub usług. Z pomocą rzetelnych tekstów zbudujesz świadomość marki i zyskasz nowych klientów.
Współcześni konsumenci są coraz bardziej wyczuleni na nachalne reklamy pozbawione wartościowej treści. Aby ich do siebie zbliżyć musimy powiedzieć dlaczego potrzebują naszych produktów. Świetnym sposobem na wzbudzenie zainteresowania są artykuły na bloga. Rzetelne teksty:
Artykuły na blogach mają przede wszystkim służyć klientom, a dopiero w drugiej kolejności nam. Tego rodzaju teksty powinny więc poruszać istotne dla czytelników kwestie, a jednocześnie nie odbiegać od oferowanych przez nas usług. Jeśli prowadzimy sklep zoologiczny skupmy się na tematach związanych ze zwierzętami: pomysłowe zabawki dla psów, wytrzymałe drapaki dla kotów. Artykuły na bloga mają sprawić, że nasz potencjalny klient uwierzy, że jesteśmy ekspertem w swojej dziedzinie.
Optymalizacja strony pod kątem SEO to przede wszystkim stosowanie słów kluczowych w tekstach. Artykuły na bloga powinny być pisane tak, by tagi nie zaburzały treści, lecz w naturalny sposób z nią współgrały. Takie działanie sprawi, że nasz blog stanie się widoczny w wynikach Google i powie konsumentom, jaka jest nasza oferta.
Blog firmowy to rozwiązanie idealne m.in. dla:
Pamiętajmy, że artykuły na bloga to reklama, która nie działa od razu. Na jej efekty trzeba czekać od kilku miesięcy nawet do roku. W tym przypadku jednak cierpliwość popłaca. Rezultatem działań SEO może być bowiem obecność naszej strony w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania (w tzw. SERPie).
Możemy rozliczać się za znaki lub opracować tekst o konkretnej długości podanej w słowach. To ty decydujesz, jaka forma rozliczenia Ci odpowiada.
Dostarczenie sformatowanych materiałów tekstowych gotowych do wstawienia
Dostarczenie sformatowanych materiałów tekstowych gotowych do wstawienia
Dostarczenie sformatowanych materiałów tekstowych gotowych do wstawienia
Uzupełnij formularz i otrzymaj darmową
wycenę. Zapraszamy do kontaktu.