Sklepy, które notują wysoką sprzedaż i duże zainteresowanie posiadają na swojej stronie unikalne opisy produktów. I Ty przekonaj się, jak wiele mogą one zdziałać.
Częstym błędem wśród właścicieli sklepów internetowych jest nieprzywiązywanie wagi do informacji o produktach: kopiują je z hurtowni, duplikują lub w ogóle nie stosują. Nie zdają sobie sprawy, że zduplikowane treści lub ich brak niekorzystnie wpływają na obiór klienta i znacząco obniżają widoczność strony w Google.
Jego długość powinna wynosić minimum 150 słów i zawierać słowo kluczowe, pod które będzie on pozycjonowany w wyszukiwarce. Tworząc tego typu treści pamiętajmy jednak, by zastosować umiarkowaną ilość fraz kluczowych, tak aby tekst wyglądał naturalnie i nie wzbudzał „podejrzeń” robotów Google (wyczulonych na nachalne reklamy). Przyjmuje się więc, że wybrany przez nas tag powinien pojawić się raz na 3-4 zdania. Pamiętajmy też, że mało wartościowe treści wyłapują nie tylko algorytmy Google, lecz także użytkownicy sklepu. Zachęcisz ich jedynie czytelnym, merytorycznym i ciekawym opisem produktu – postaw więc na jakość i oryginalność.
Bardzo możliwe, że podczas tworzenia opisów produktów natrafisz na przedmioty, które różnią się od siebie jedynie rozmiarem, kolorem, pojemnością, czy gramaturą. Co zrobić w takiej sytuacji? Czy do każdego z tych produktów tworzyć unikalny opis? Aby odpowiedzieć na te pytania należy wykonać analizę słów kluczowych i sprawdzić, czy użytkownicy szukając naszych produktów uwzględniają wymienione wyżej parametry. Powiedzieliśmy wcześniej, że duplikowanie opisów produktów jest błędem, okazuje się jednak, że zdarzają się wyjątki. Posłużmy się przykładem: jeśli dany model butów dostępny jest w różnych kolorach to prawdopodobnie każdy z nich wymaga unikalnej prezentacji (bardzo możliwe, że użytkownicy będą wpisywali w wyszukiwarce zarówno szukany model, jak i kolor). Inaczej będzie wyglądało tworzenie opisów produktów dla słoików z olejem kokosowym dostępnych w różnych pojemnościach. Analiza danych pokazuje, że w tym przypadku wystarczy jeden opis dla każdego produktu.
Jak widać tworzenie opisów produktów nie jest proste i wymaga zarówno czasu, jak i przemyślanej strategii opartej m.in. na używaniu narzędzi analitycznych. Jako agencja marketingowa z dużym doświadczeniem dostarczymy Ci informacje o produktach zoptymalizowane pod pozycjonowanie i przyjazne dla użytkowników sklepu.
Możemy rozliczać się za znaki lub opracować tekst o konkretnej długości podanej w słowach. To ty decydujesz, jaka forma rozliczenia Ci odpowiada.
Dostarczenie sformatowanych materiałów tekstowych gotowych do wstawienia
Dostarczenie sformatowanych materiałów tekstowych gotowych do wstawienia
Dostarczenie sformatowanych materiałów tekstowych gotowych do wstawienia
Uzupełnij formularz i otrzymaj darmową
wycenę. Zapraszamy do kontaktu.