Unikalne, zoptymalizowane pod SEO

Opisy produktowe

Sklepy, które notują wysoką sprzedaż i duże zainteresowanie posiadają na swojej stronie unikalne opisy produktów. I Ty przekonaj się, jak wiele mogą one zdziałać.

Częstym błędem wśród właścicieli sklepów internetowych jest nieprzywiązywanie wagi do informacji o produktach: kopiują je z hurtowni, duplikują lub w ogóle nie stosują. Nie zdają sobie sprawy, że zduplikowane treści lub ich brak niekorzystnie wpływają na obiór klienta i znacząco obniżają widoczność strony w Google.

Tworzenie opisów produktów – jak powinien wyglądać odpowiedni opis produktu?

Jego długość powinna wynosić minimum 150 słów i zawierać słowo kluczowe, pod które będzie on pozycjonowany w wyszukiwarce. Tworząc tego typu treści pamiętajmy jednak, by zastosować umiarkowaną ilość fraz kluczowych, tak aby tekst wyglądał naturalnie i nie wzbudzał „podejrzeń” robotów Google (wyczulonych na nachalne reklamy). Przyjmuje się więc, że wybrany przez nas tag powinien pojawić się raz na 3-4 zdania. Pamiętajmy też, że mało wartościowe treści wyłapują nie tylko algorytmy Google, lecz także użytkownicy sklepu. Zachęcisz ich jedynie czytelnym, merytorycznym i ciekawym opisem produktu – postaw więc na jakość i oryginalność.

 

01

Zlecenie i wycena

02

Opracowanie treści

03

Weryfikacja korektora

04

Dostarczenie materiałów

Co zrobić z opisami podobnych produktów?

Bardzo możliwe, że podczas tworzenia opisów produktów natrafisz na przedmioty, które różnią się od siebie jedynie rozmiarem, kolorem, pojemnością, czy gramaturą. Co zrobić w takiej sytuacji? Czy do każdego z tych produktów tworzyć unikalny opis? Aby odpowiedzieć na te pytania należy wykonać analizę słów kluczowych i sprawdzić, czy użytkownicy szukając naszych produktów uwzględniają wymienione wyżej parametry. Powiedzieliśmy wcześniej, że duplikowanie opisów produktów jest błędem, okazuje się jednak, że zdarzają się wyjątki. Posłużmy się przykładem: jeśli dany model butów dostępny jest w różnych kolorach to prawdopodobnie każdy z nich wymaga unikalnej prezentacji (bardzo możliwe, że użytkownicy będą wpisywali w wyszukiwarce zarówno szukany model, jak i kolor). Inaczej będzie wyglądało tworzenie opisów produktów dla słoików z olejem kokosowym dostępnych w różnych pojemnościach. Analiza danych pokazuje, że w tym przypadku wystarczy jeden opis dla każdego produktu.

Jak widać tworzenie opisów produktów nie jest proste i wymaga zarówno czasu, jak i przemyślanej strategii opartej m.in. na używaniu narzędzi analitycznych. Jako agencja marketingowa z dużym doświadczeniem dostarczymy Ci informacje o produktach zoptymalizowane pod pozycjonowanie i przyjazne dla użytkowników sklepu.

Wybierz model
Rozliczenia.

Możemy rozliczać się za znaki lub opracować tekst o konkretnej długości podanej w słowach. To ty decydujesz, jaka forma rozliczenia Ci odpowiada.

30zł netto / 1000 znaków

Dostarczenie sformatowanych materiałów tekstowych gotowych do wstawienia

Czas realizacji: indywidualny
75zł netto / 300 słów

Dostarczenie sformatowanych materiałów tekstowych gotowych do wstawienia

Czas realizacji: indywidualny
110zł netto / 500 słów

Dostarczenie sformatowanych materiałów tekstowych gotowych do wstawienia

Czas realizacji: indywidualny

Zadzwoń

Przekonaliśmy cię?
Skontaktuj się z nami czym prędzej :).

Bezpłatna
wycena usług.

Uzupełnij formularz i otrzymaj darmową
wycenę. Zapraszamy do kontaktu.

Dane teleadresowe:

  • Webdesign / Programowanie: 509 334 589
  • Marketing / Content: 667 758 735
  • Współpraca / Reklama: 501 965 077
  • E-mail: kontakt@heronsite.pl
  • E-mail: konrad.k@heronsite.pl
  • E-mail: marcin.w@heronsite.pl

GQ Group sp. z o.o. sp. k.

  • Adres: Rybitwy 22/320 30-722 Kraków
  • NIP: 6793182771
  • REGON: 382959821
  • KRS: 0000779158
  • Numer Konta: 87 1240 5080 1111 0010 8971 2813