Czy Twoja strona jest intuicyjna?

Audyt UX

Audyt UX to audyt użyteczności, który polega na gruntownej analizie i ocenie danego serwisu internetowego pod kątem intuicyjności i przydatności dla użytkowników. Dokładne zbadanie serwisu pozwala wyeliminować błędy, a tym samym skuteczniej realizować założone wcześniej cele biznesowe.

01

Zlecenie i wycena

02

Rozpoczęcie audytu

03

Spisanie
raportu

04

Dostarczenie audytu

Jak przeprowadzamy Audyt UX w Heron Art?

Audyt UX przeprowadzamy za pomocą różnych sposobów takich jak analiza heurystyczna, wędrówka poznawcza czy lista kontrolna. W niektórych przypadkach, aby jeszcze dokładniej zbadać konkretne elementy łączymy ze sobą poszczególne metody. To pozwala nam uzyskać najbardziej zadowalający efekt. Audyt użyteczności wskazuje kluczowe elementy w strukturze strony, które mogą uniemożliwiać docelowe działania użytkowników (problemy w procesie zakupowym).

W ramach audytu UX szczegółowo sprawdzamy następujące obszary:

  • sposób przekazania podstawowych informacji użytkownikowi,
  • położenie i wygląd przycisków na stronie,
  • prędkość działania serwisu,
  • przejrzystość informacji,
  • strukturę strony głównej,
  • system nawigacji,
  • użyteczność formularzy,
  • wersję mobilną strony,
  • zgodność z najnowszymi standardami projektowania,
  • zrozumiałość treści.

Dodatkowo, podczas sprawdzania strony, bierzemy pod uwagę kryteria popełnionych błędów i na tej podstawie dzielimy je na:

  • Błąd podstawowy– to najmniej groźny błąd. Nie trzeba się aż tak spieszyć z jego usunięciem, można zrobić to podczas modyfikacji strony lub przy okazji naprawy jakiegoś poważniejszego błędu.
  • Błąd średni– może nieco bardziej utrudniać prawidłowe działanie strony i bezpośrednio wpływać na konwersję. Nie powinno się bagatelizować błędu średniego i jak najszybciej postarać się go wyeliminować.
  • Błąd krytyczny– to błąd wysokiej rangi, który należy usunąć w pierwszej kolejności. W znaczący sposób wpływa na działanie strony i konwersję, mogąc tym samym przynieść wielkie straty finansowe.

*Konwersja to nie tylko zakup w sklepie internetowym. Może nią być również wejście w zakładkę „kontakt”, wysłanie wiadomości, zarezerwowanie pobytu, wypełnienie formularza itp. Audyt UX ma więc za zadanie wskazać konkretne błędy, których wyeliminowanie może bezpośrednio poprawić poziom konwersji, a tym samym zrealizować główne cele biznesu.

Dodatkowym kryterium wedle którego klasyfikujemy błędy jest obszar problemu. Tu wyróżniamy:

  • błąd nawigacyjny,
  • błąd komunikacyjny,
  • błąd interakcyjny,
  • błąd globalny
  • błąd lokalny,
  • błąd logiczny
  • błąd nielogiczny,
  • błąd wizualny.

Nasz
Cennik.

Wycena zależna od poziomu rozbudowania strony i jej kondycji

? Wycena indywidualna
Czas realizacji: indywidualny

Przekonaliśmy cię?
Skontaktuj się z nami czym prędzej :).

Bezpłatna
wycena usług.

Uzupełnij formularz i otrzymaj darmową
wycenę. Zapraszamy do kontaktu.

Dane teleadresowe:

  • Webdesign / Programowanie: 509 334 589
  • Marketing / Content: 667 758 735
  • Współpraca / Reklama: 501 965 077
  • E-mail: kontakt@heronsite.pl
  • E-mail: konrad.k@heronsite.pl
  • E-mail: marcin.w@heronsite.pl

GQ Group sp. z o.o. sp. k.

  • Adres: Cechowa 51/26, Kraków, 30-614
  • NIP: 6793182771
  • REGON: 382959821
  • KRS: 0000779158
  • Numer Konta: 87 1240 5080 1111 0010 8971 2813