Wielu administratorów i właścicieli sklepów lekceważy potencjał, jaki drzemie w unikalnych opisach kategorii w sklepie. Pokaż, że nie jesteś jednym z nich – zadbaj o ciekawe treści na swojej stronie! Zoptymalizujemy je pod docelowe słowa kluczowe, dzięki czemu zyskasz szansę na polepszenie swojej widoczności w wynikach organicznych Google.
Przemyślane opisy kategorii dają Twojej ofercie dużą szansę na „wybicie” się z szerokiego grona podobnych propozycji. Mogą one zwiększyć zainteresowanie oferowanym produktem, a co za tym idzie również jego sprzedaż. Co więcej, merytoryczne i zoptymalizowane pod kątem SEO teksty sprawiają, że Twoja strona ma większe szanse pojawić się w wynikach SERP Google (pierwsza strona wyników).
Opis kategorii powinien mieć co najmniej 150 słów długości. Można go zamieścić w różnych miejscach strony, ale najbardziej zalecamy umieszczenie go nad produktami. Opis kategorii, który znajduje się w górnej części strony jest bowiem lepiej widoczny dla użytkownika i robotów Google. Te ostatnie oceniają wartość SEO napisanego przez nas tekstu. Odpowiednio zoptymalizowany pod pozycjonowanie opis to taki, który zawiera umiarkowaną liczbę słów kluczowych (jeden tag raz na 3-4 zdania), a przy tym jest poprawny merytorycznie i ciekawy. Dobrym pomysłem jest także stworzenie opisów kategorii, które uzupełnią główny opis. Można je umieść na samym dole strony lub na prawym / lewym sidebarze. Pamiętajmy, każdy opis kategorii powinien być unikalny – nie kopiujmy treści z innych stron ani z własnych podstron. Zostanie to źle przyjęte zarówno przez Twojego potencjalnego klienta, jak i roboty Google.
Tworzenie opisów kategorii to zadanie, które przypomina pisanie opisów produktów. W obu tych przypadkach obowiązują bowiem podobne zasady, które dyktuje zarówno użytkownik, jak i wyszukiwarka Google. Proces ten może się jednak okazać trudny i czasochłonny, szczególnie wtedy, gdy w sklepie znajduje się dużo produktów i kategorii. W takiej sytuacji najlepszym wyborem będzie skorzystanie z pomocy agencji marketingowej. Nikt nie wykonana tego lepiej niż doświadczeni copywriterzy, którzy tworzeniem opisów kategorii i produktów zajmują się na co dzień.
Możemy rozliczać się za znaki lub opracować tekst o konkretnej długości podanej w słowach. To ty decydujesz, jaka forma rozliczenia Ci odpowiada.
Dostarczenie sformatowanych materiałów tekstowych gotowych do wstawienia
Dostarczenie sformatowanych materiałów tekstowych gotowych do wstawienia
Dostarczenie sformatowanych materiałów tekstowych gotowych do wstawienia
Uzupełnij formularz i otrzymaj darmową
wycenę. Zapraszamy do kontaktu.