Historia firmy

Prześledź nasz rozwój.

2015 r.
Rozpoczynamy

własną działalność

Posiadając doświadczenie zdobyte na przestrzeni ostatnich lat zdecydowaliśmy się otworzyć własną działalność gospodarczą, a dokładniej dwie firmy: agencję interaktywną (Heron Art Network) oraz agencję marketingową (Heroes Group)

2015 r.
Zaczyna się nasza
Przygoda z e-Commerce

Już od pierwszych miesięcy nasze agencje zaczęły szybko się rozwijać i zdobywać uznanie na rynku. Nowi klienci przyciągali kolejnych, a my nieustannie poszukiwaliśmy nowych specjalistów, aby oferować partnerom najwyższy poziom jakości.

Niemniej usługi to nie jedyny sektor, w którym cięliśmy się udzielać. Marzyliśmy o podbojach w e-Commerce i tak zrodziła się nowa marka – odziezgastronomiczna.pl. Obecnie jesteśmy jednym z czołowych, polskich producentów odzieży dla Gastronomii.

2016 r.
Nowa marka
Namnie

Prowadząc sprzedaż odzieży dla gastronomii poszukiwaliśmy dostawcy podkoszulków i koszulek polo, które były częstym obiektem zainteresowania klientów. Niestety ich nie produkowaliśmy osobiście, więc potrzebowaliśmy silnego partnera. Udało się – rozpoczęliśmy współpracę z hiszpańską marką JHK.

Wkrótce pod promocję i sprzedaż ich produktów uruchomiliśmy osobny sklep – Namnie.pl. Pozwoliło nam to dotrzeć do zupełnie nowej grupy odbiorców i maksymalnie wykorzystać potencjał współpracy.

2016 r.
Rozbudowa oferty
w naszych agencjach

Skuteczna organizacja działań pozwoliła nam na stabilny rozwój zarówno obu agencji, jak i naszych projektów e-Commerce. Z uwagi na stale poszerzający się zespół oraz oczekiwania klientów znacząco poszerzyliśmy ofertę usług. Wcześniej skupialiśmy się na podstawach takich jak tworzenie stron i sklepów oraz pozycjonowaniu i Google Adwords.

Dzięki rozbudowie oferty obecnie obsługujemy wiele firm oferując im kompleksowy marketing w znacznie szerszym wymiarze. Współpracujemy także z firmami w zakresie dedykowanych wdrożeń, które wzbogacamy o swoje doświadczenie.

2017 r.
uruchomienie
marki Socreative

Największym zainteresowaniem nasze agencje cieszą się w Krakowie i Warszawie. Są to główne rynki, na których działamy, choć docelowo obsługujemy klientów z całego świata. Niemniej mając na uwadze naszą główną grupę odbiorców zdecydowaliśmy się uruchomić zupełnie nową markę Socreative promującą się wyłącznie w Warszawie. To pozwoliło nam zdecydowanie mocniej spersonalizować witrynę internetową i zdywersyfikować nasz wizerunek.

2018 r.
marka dedykowana
e-Commerce

Widząc stały rozwój e-Commerce w Polsce zdecydowaliśmy się uruchomić zupełnie nową markę promującą wyłącznie usługi dla przyszłych i obecnych właścicieli sklepów – Prestateam.pl.

Pozwoliło nam to skuteczniej targetować kampanie marketingowe i uzyskiwać dużo lepszą konwersję. Jednocześnie dzięki zainteresowaniu mogliśmy pomóc większej ilości firm rozwijać swoje sklepy o nowe funkcjonalności lub odświeżać ich warstwę wizualną.

2019 r.
założenie spółki
GQ Group

Rozwój naszej działalności umotywował przejście z dwóch jednoosobowych działalności na spółkę, którą nazwaliśmy GQ Group. Rozwinięcie brandu brzmi następująco: Gold Quality Group. Jest to nasza główna myśl przewodnia – dostarczanie usług najwyższej jakości na rynku, gdzie pojawia się wielu amatorów patrzących wyłącznie na szybki zysk. GQ Group łączy wszystkie nasze marki w jedną skuteczną sieć, którą nieustannie rozwijamy.

2020 r.
zwyciężyliśmy z
COVID

Ten rok z pewnością zapisze się na kartach historii. Dla wielu firm był on zabójczy w wyniku czego przedsiębiorcy musieli zamknąć swoje działalności. Nasza spółka wyszła z tego cało dzięki dywersyfikacji biznesu opartego o różne sektory gospodarki. Podczas pandemii zapewniliśmy pełne wsparcie dla naszych partnerów wstrzymująca umowne działania, które w tym okresie mijałyby się z celem. Zapewniliśmy również wsparcie w komunikacji z klientami i budowie silnego wizerunku po wyjściu z lockdown’u.

2020 r.
odświeżamy
wizerunek

Czas pandemii stał się dla nas świetnym okresem na przygotowanie się do kolejnego roku. Co prawda popyt na usługi znacząco wzrósł już w okresie wakacyjnym, ale do tego czasu udało się przygotować wiele dobrego dla naszej spółki. Pierwszy elementem układanki jest zupełnie nowa strona Heron Art Network, która wymagała gruntownej przebudowy i odświeżenia wizerunku, na co nigdy nie mieliśmy czasu. Wkrótce swoje nowe oblicze pokaże również jeden ze sklepów, a później kto wie, może pojawimy się na rynku z zupełnie nowymi, autorskimi produktami 🙂

2022 r.
obrany nowy
kierunek

W obecnych czasach nie ma miejsca na niedociągnięcia w e-Biznesie. Firmy inwestują duże środki, aby wybić się na rynku, dbają o swój wizerunek, aby budować silne marki. Mając to na uwadze, zaktualizowaliśmy również nieco obrany kierunek w agencji Heron Art Network. W dużym uproszczeniu postawiliśmy na jakość, realizując głównie dedykowane, unikalne projekty stron i sklepów. Witryna internetowa to jednorazowa inwestycja, która zwraca się przez lata. Dlatego mocno uświadamiamy naszych klientów, że warto założyć większy budżet na start i zbierać jego owoce w przyszłości. Jednocześnie nasz zespół powiększył się o 8 nowych osób, które posiadają bardzo duże doświadczenie w branży: grafików, programistów. Dzięki temu możemy realizować takie wiele wspaniałych projektów.

2023 r.
nowe rynki
zagraniczne

Nasza agencja zapewnia usługi najwyższej jakości, a tych brakuje na wielu rynkach na świecie. Dlatego też mocno stawiamy na rozwój nie tylko w Polsce. Zbieramy doświadczenie z wielu lokalizacji, co pozwala realizować coraz lepsze projekty dla klientów. Obecnie skupiamy się, poza naszym krajem, na świadczeniu usług w Hiszpanii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, USA, Niemczech, Austrii oraz Francji. Jednak wkrótce planujemy ekspansję na kolejne rynki, trzymajcie kciuki 🙂

Zadzwoń

Przekonaliśmy cię?
Skontaktuj się z nami czym prędzej :).