Content Marketing

Tradycyjny marketing staje się z każdą chwilą coraz mniej skuteczny.  Wielu z nas już nawet nie zwraca uwagi na podsuwane nam codziennie pod nos, mało interesujące reklamy. Istnieje jednak nowa, dużo efektywniejsza i bardziej przyciągająca forma marketingu. Content marketing to strategiczne podejście marketingowe koncentrujące się na tworzeniu i rozpowszechnianiu wartościowych, istotnych i spójnych treści w celu przyciągnięcia i utrzymania dużej grupy odbiorców. Dzięki atrakcyjnym i ciekawym publikacjom, takim jak artykuły publicystyczne, ebooki czy poradniki, które będą linkowane do Twojej strony internetowej, baza Twoich klientów może się wielokrotnie zwiększyć. Zamiast oferować swoje produkty lub usługi, zapewniasz potencjalnym i obecnym klientom naprawdę trafne i przydatne treści, które nie tylko ich zainteresują, ale też pomogą im rozwiązać ich problemy, co z pewnością przełoży się na większe zaufanie dla Twojej firmy i lojalność Twoich klientów.

Marcin Woźniak

Dział marketingu

Zapraszam do kontaktu, przygotuję dla Państwa wycenę, opowiem więcej o Content Marketingu i zaplanuję konkretną strategię marketingową.

667 758 735

marcin.w@heronart.pl

Content Marketing jako nowoczesna forma marketingu

Co jest często największą bolączką dla małych, średnich, a nawet wielkich firm uznanych na rynku? Z pewnością wiele osób odpowiedziałoby jednogłośnie, że jest to – Konkurencja. Rynek z roku na rok się zmienia, osoby które nie podążają za tymi zmianami mogą mieć problem w prowadzeniu działalności. Konkretniej, mogą mieć duży problem z pozyskiwaniem klientów, a to właśnie od nich uzależniony jest sukces naszej firmy.

Wzrost działań sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej w ostatnich latach spowodował, że ludzie zaczęli być znacznie bardziej świadomi tego, że ktoś próbuje im coś sprzedać. Gdy tylko usłyszą standardowe formułki sprzedawców, gdy wykryją, że rozmówca proponuje im produkt lub usługę, natychmiastowo zamykają się na dalszą rozmowę. Niestety takiej osobie już nic nie sprzedamy, wywołamy jednak niesmak w związku z przedłużaniem rozmowy i stratą czasu osoby, którą próbujemy przekonać, że powinna zdecydować się na naszą ofertę. Dlatego koniecznie powinniśmy odchodzić od wizerunku sprzedawcy i stworzyć zupełnie nowy awatar – Doradcy !

W tym pomoże Ci właśnie Content Marketing!

Czym właściwie jest Content Marketing?

Content Marketing to w dużym skrócie budowanie profesjonalnych treści, które pomogą nam pozyskać klienta, sprzedawać produkty czy usługi.

Wyobraźmy sobie klienta, który planuje w najbliższym czasie zakupić komputer stacjonarny, który ma służyć do obróbki filmów. Osoba ta, nie posiada wiedzy informatycznej, więc nie wie, jaka specyfikacja sprzętu będzie niezbędna do komfortowej pracy z określonymi programami. Wejdzie na nasz sklep, zobaczy setki produktów, wpadnie w konsternacje, wyjdzie i uda się do sklepu stacjonarnego, ponieważ tam znajdzie doradcę, który dobierze dla niego sprzęt.

Jednak możemy uniknąć takiej sytuacji budując odpowiedni content na stronę i w odpowiedni sposób go eksponując. Właściciel takiego sklepu internetowego np. na łamach bloga powinien opublikować artykuł specjalistyczny, w którym zaproponuje kilka sprzętów w różnych budżetach i uzasadni swój wybór. Dzięki takiemu artykułowi:

  1. Zbudujemy profesjonalny wizerunek sklepu internetowego,
  2. Odpowiemy na pytania osób poszukujących sprzętu do obróbki video i wybierzemy za nich konkretny model,
  3. Stworzymy sobie możliwość wypromowania artykułu w wyszukiwarce Google poprzez pozycjonowanie, a tym samym przyciągniemy kolejnych, nowych klientów,
  4. Stworzymy sobie możliwość promowania artykułu w social media. Dla przykładu może to być reklama Facebook Ads targetowana na fotografów, kamerzystów, studia fotograficzne etc.
  5. Stworzymy sobie możliwość promocji artykułu z wykorzystaniem płatnej reklamy Google Adwords,
  6. Stworzymy sobie możliwość publikacji linku do artykułu na grupach na Facebook’u, na Linkedin, na forach tematycznych i we wszystkich innych miejscach, skąd możemy pozyskać nowych klientów

A to tylko jeden artykuł! Idąc tym samym tropem możemy przygotować podobne artykuły kierowane do grafików, graczy, programistów, do pracowników biurowych, do osób, które większość czasu spędzają w podróży itd. Otworzymy przed sobą zupełnie nowe możliwości promocji w Internecie.

Ile kosztuje współpraca przy Content Marketingu?

Koszty prowadzenia usług Content Marketingowych są bardzo różne. Zarówno w przypadku sklepów, jak i stron firmowych zasób pomysłów i tematów, jakie można opracować jest ogromny, więc wszystko będzie zależeń od możliwości danej firmy.

Dlatego też w przypadku tej usługi klient określa swój budżet marketingowy, a my przedstawiamy strategię, jaką możemy zrealizować w tej kwocie.

Bezpłatna wycena współpracy

Aby wysłać wiadomość zaakceptuj przetwarzanie danych z formularza
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych kontaktowych i treści uzupełnionej w formularzu w celu nawiązania kontaktu i odpowiedzi na moją wiadomość. Możesz wycofać swoją swoją zgodę na przetwarzanie danych w dowolnym momencie np. przesyłając E-Mail.

Szukaj Heron Art
Profile:
 

Ta strona używa plików cookie w celu optymalizacji i ułatwienia dostępu do naszej strony internetowej. Dalsze korzystanie z tej witryny internetowej oznacza akceptację tego stanu rzeczy. W celu zapoznania się ze szczegółami kliknij odnośnik - Więcej informacji

Czym są pliki "cookies"?

Pliki cookies (tzw. ciasteczka) wykorzystuje się do przechowywania danych informatycznych, najczęściej w formacie plików tekstowych, w urządzeniu końcowym użytkownika (np. komputerze, laptopie, smartfonie). Cookies zazwyczaj w swoim zapisie posiadają nazwę strony internetowej z której zostały pobrane, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Rodzaje używanych plików "cookies"

Sesyjne pliki cookies Służą do zapamiętania wyborów dokonanych przez użytkownika oraz m.in. przy logowaniu. Pozostają na urządzeniu użytkownika do czasu wylogowania z serwisu lub zamknięcia przeglądarki.

Pliki cookies służące do analiz Pliki cookies pozwalające zbierać dane związane ze sposobem korzystania z witryny internetowej, w tym treści klikane przez użytkownika podczas przeglądania witryny.

Wykorzystywanie plików "cookies"

Pliki cookies używane są w celu zapisywania ustawień i dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika. Używane są również do tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają poznać, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze stron internetowych. Umożliwia to poprawianie ich struktury i zawartości. Pliki cookies nie służą identyfikacji użytkownika i na ich podstawie nie jest ustalana tożsamość użytkownika.

Jak usunąć pliki cookies - link

Zamknij