Meta description i meta title to nic innego, jak tytuł i krótki opis naszej strony lub podstrony, który pojawia się w wynikach Google. Ich rola jest niebagatelna, zadbaj więc o to, by były jak najlepsze.
Meta description i title są niezwykle istotne zarówno dla użytkownika, jak i Google. To właśnie one pojawiają się w wyszukiwarce po wpisaniu szukanej frazy. Meta opis i meta tytuł powinny być więc tak skonstruowane, by użytkownik jeszcze przed wejściem na naszą stronę wiedział, co na niej spotka. Co więcej – by miał pewność, że zawiera ona właśnie to, czego szuka.
Unikalne i zoptymalizowane pod SEO opisy i tytuły meta ściągają ruch na naszą stronę. Zachęcają one użytkownika przeglądającego wyniki wyszukiwarki do wejścia właśnie na nasz portal. Taki „magnes” na potencjalnego klienta jest niezwykle ważny, każdy z nas przecież wie, że konkurencja jest ogromna (i nie śpi!).
Dobrze napisane meta description i title to wyjątkowe, zoptymalizowane pod kątem SEO opisy, które przyciągają uwagę potencjalnego klienta. Konstruując je warto więc pamiętać o kilku zasadach:
Tworząc opisywane znaczniki pamiętajmy, że unikalność to podstawa. Nie kopiujmy więc meta tytułów i meta opisów od strony głównej, innych podstron lub – co gorsza – od innych firm. Konstruujmy niespotykane nigdzie indziej treści, a zobaczymy, że wpłynie to pozytywne na pozycję naszej strony w wynikach Google.
Opracowanie unikalnego meta tytułu zoptymalizowanego pod SEO
Opracowanie unikalnego meta opisu zoptymalizowanego pod SEO
Pakiet: meta tytuł i meta opis
Uzupełnij formularz i otrzymaj darmową
wycenę. Zapraszamy do kontaktu.