Dane nie muszą być nudne!

Projektowanie infografik

Dobrze zaprojektowana infografika może skutecznie przedstawić bardzo trudne dane i skłonić do zakupu produktu lub usługi. Warto zapewnić sobie skuteczną reklamę, która oparta będzie na danych, a jednocześnie będzie łatwa w zrozumieniu.

01

Zlecenie na maila

02

Wykonanie projektu na podstawie Brief

03

Poprawki / zmiany

04

Dostarczenie materiałów

Jakie są zalety infografik?

Przewaga infografik nad tradycyjnym tekstem spowodowana jest uwarunkowaniem naszego mózgu. Ponieważ do odczytania informacji przedstawionej w formie graficznej wykorzystujemy głównie wzrok – a jest on najważniejszym zmysłem człowieka, jeśli chodzi o przyswajanie danych. To oznacza, że większość ludzi to wzrokowcy, a to z kolei oznacza, że infografika jest doskonałym sposobem na przedstawianie skomplikowanych danych. Jeśli stawiasz na reklamę lub informacje opartą na liczbach, statystykach albo diagramach – zdecyduj się na infografikę.

Nasz
Cennik.

Infografiki z przekazem na ponad 4000 znaków wyceniane są indywidualnie.

350zł netto

Infografika z informacjami do 800 znaków

Czas realizacji: do 4 dni
750zł netto

Infografika z informacjami do 1500 znaków

 

Czas realizacji: do 7 dni
1200zł netto

Infografika z informacjami do 4000 znaków

 

Czas realizacji: do 10 dni

Nasze Projekty.

Sprawdź realizacji naszej agencji interaktywnej i przekonaj się, że warto nam zaufać! Zapewnimy Ci kompleksową obsługę i doradzimy najlepsze rozwiązania.

Jak powinna wyglądać dobra infografika?

Sam fakt, że jest łatwa w odbiorze nie oznacza, że jest łatwa w projektowaniu. Doskonała infografika powinna praktycznie w całości przedstawiać dane za pomocą symboli. Tekstu zaś, powinno być jak najmniej. Zawartość infografiki to między innymi: tabele, wykresy, mapy czy rysunki. Istotnymi elementami są również kolory oraz krój czcionki.

Kolory powinny być stonowane tak, by nie rozpraszały uwagi tylko tworzyły jedną integralną całość. Skale kolorystyczne popularne przy tworzeniu infografik to: RGB, CMYK, Pantone oraz HSV. Znaczenie kolorów w reklamie to wiedza, która jest bardzo ważna w tym przypadku, ponieważ ich złe wykorzystanie może wpłynąć na błędny odczyt danych. Prostym przykładem są światła uliczne, gdzie kolor czerwony oznacza – stój, zielony zaś – idź. Gdyby w infografice, której elementem są światła uliczne odwrócić te kolory – człowiek nie zrozumie przekazu od razu, zrozumienie będzie wymagało głębszego zastanowienia.

Czcionka powinna być przejrzysta i czytelna, dlatego stosujemy zazwyczaj bezszeryfowe fonty, czyli te, które nie posiadają dodatkowych zdobień liter. Są lepsze w odbiorze – takie jak Arial, Tahoma czy Helvetica i wiele innych. Ilość treści, jaką umieszczamy na infografice to informacje jakie muszą zostać zawarte, aby móc zrozumieć treść. W infografice najważniejszy jest obraz, więc tekst schodzi na drugi plan.

Zadzwoń

Przekonaliśmy cię?
Skontaktuj się z nami czym prędzej :).

Bezpłatna
wycena usług.

Uzupełnij formularz i otrzymaj darmową
wycenę. Zapraszamy do kontaktu.

Dane teleadresowe:

  • Webdesign / Programowanie: 509 334 589
  • Marketing / Content: 667 758 735
  • Współpraca / Reklama: 501 965 077
  • E-mail: kontakt@heronsite.pl
  • E-mail: konrad.k@heronsite.pl
  • E-mail: marcin.w@heronsite.pl

GQ Group sp. z o.o. sp. k.

  • Adres: Rybitwy 22/320 30-722 Kraków
  • NIP: 6793182771
  • REGON: 382959821
  • KRS: 0000779158
  • Numer Konta: 87 1240 5080 1111 0010 8971 2813