Jak odpowiednio używać loga?

Księga znaku

Logo jest identyfikatorem firmy, jednak źle umieszczone może zepsuć jej wizerunek. Księga znaku zadba o to, aby logo zawsze było wykorzystywane odpowiednio, a Twoja marka nie straciła na wizerunku.

01

Zlecenie na maila i dostarczenie logo

02

Wykonanie realizacji na podstawie Brief

03

Poprawki / zmiany

04

Przesłanie w wersji elektronicznej

Stworzona podczas projektowania logo przedstawia jego historie, znaczenie oraz możliwe warianty publikacji – księga znaku. Jest podstawowym dokumentem przy późniejszym umieszczaniu logotypu w obszarze reklamy. Pokazuje wyraźnie, jakie kolory są dopuszczalne, jakie konfiguracje, ile wynosi pole ochronne znaku oraz wiele innych wytycznych ważnych, aby utrzymać spójność wizualną firmy.

Co zawiera księga znaku?

  1. Filozofia znaku – jego znaczenie.
  2. Podstawowa wersja znaku – od której można zaczynać ewentualne modyfikacje w reklamie.
  3. Konstrukcja znaku – wymiary oraz odległości od poszczególnych elementów.
  4. Pole ochronne znaku – obszar, na którym nie wolno umieszczać innych treści wokół znaku.
  5. Dopuszczalna kolorystyka – kolory i odcienie, w jakich można publikować znak.
  6. Alternatywne wersje kolorystyczne.
  7. Niedozwolone modyfikacje znaku – opcje, jakich nie wolno stosować wobec logo.
  8. Prawidłowa wielkość znaku.
  9. Zestawienie z innymi znakami – jak powinno wyglądać logo, na tle z innymi.
  10. Typografia uzupełniająca.

Nasz
Cennik.

Projekt księgi znaku

500 zł netto
Czas realizacji: do 5 dni

Przykładowe
Projekty agencji.

Sprawdź realizacji naszej agencji interaktywnej i przekonaj się, że warto nam zaufać! Zapewnimy Ci kompleksową obsługę i doradzimy najlepsze rozwiązania.

Dlaczego warto posiadać księgę znaku?

Wyobraźmy sobie sytuacje, w której decydujemy się na promocję firmy w obszarze reklamy zewnętrznej np. na autobusach miejskich w Krakowie. Koszt ekspozycji reklamy na autobusie standardowym na okres miesiąca to 2310 zł netto (4884 zł netto na kwartał, 8250 zł netto na pół roku oraz 13 200 zł netto na rok). Jest to kosz samego wystawienia reklamy na pojazd do tego dochodzą koszty zaplanowania i zaprojektowania reklamy. Jakie straty poniesie Twoja firma, jeśli logo na reklamie będzie umieszczone w nieodpowiedniej konfiguracji i przez to przekaz będzie nieczytelny?

Bez posiadania wytycznych z księgi znaku, na etapie projektu nie zawsze jesteśmy w stanie przewidzieć jak będzie wyglądała reklama już umieszczona na elemencie końcowym – czy będzie czytelna. Posiadanie księgi znaku eliminuje to ryzyko, ponieważ wyraźnie nakreśla granice tolerancji różnych modyfikacji logotypu firmy.

Przekonaliśmy cię?
Skontaktuj się z nami czym prędzej :).

Bezpłatna
wycena usług.

Uzupełnij formularz i otrzymaj darmową
wycenę. Zapraszamy do kontaktu.

Dane teleadresowe:

  • Webdesign / Programowanie: 509 334 589
  • Marketing / Content: 667 758 735
  • Współpraca / Reklama: 501 965 077
  • E-mail: kontakt@heronsite.pl
  • E-mail: konrad.k@heronsite.pl
  • E-mail: marcin.w@heronsite.pl

GQ Group sp. z o.o. sp. k.

  • Adres: Cechowa 51/26, Kraków, 30-614
  • NIP: 6793182771
  • REGON: 382959821
  • KRS: 0000779158
  • Numer Konta: 87 1240 5080 1111 0010 8971 2813