Logo jest identyfikatorem firmy, jednak źle umieszczone może zepsuć jej wizerunek. Księga znaku zadba o to, aby logo zawsze było wykorzystywane odpowiednio, a Twoja marka nie straciła na wizerunku.
Stworzona podczas projektowania logo przedstawia jego historie, znaczenie oraz możliwe warianty publikacji – księga znaku. Jest podstawowym dokumentem przy późniejszym umieszczaniu logotypu w obszarze reklamy. Pokazuje wyraźnie, jakie kolory są dopuszczalne, jakie konfiguracje, ile wynosi pole ochronne znaku oraz wiele innych wytycznych ważnych, aby utrzymać spójność wizualną firmy.
Projekt księgi znaku
Sprawdź realizacji naszej agencji interaktywnej i przekonaj się, że warto nam zaufać! Zapewnimy Ci kompleksową obsługę i doradzimy najlepsze rozwiązania.
Wyobraźmy sobie sytuacje, w której decydujemy się na promocję firmy w obszarze reklamy zewnętrznej np. na autobusach miejskich w Krakowie. Koszt ekspozycji reklamy na autobusie standardowym na okres miesiąca to 2310 zł netto (4884 zł netto na kwartał, 8250 zł netto na pół roku oraz 13 200 zł netto na rok). Jest to kosz samego wystawienia reklamy na pojazd do tego dochodzą koszty zaplanowania i zaprojektowania reklamy. Jakie straty poniesie Twoja firma, jeśli logo na reklamie będzie umieszczone w nieodpowiedniej konfiguracji i przez to przekaz będzie nieczytelny?
Bez posiadania wytycznych z księgi znaku, na etapie projektu nie zawsze jesteśmy w stanie przewidzieć jak będzie wyglądała reklama już umieszczona na elemencie końcowym – czy będzie czytelna. Posiadanie księgi znaku eliminuje to ryzyko, ponieważ wyraźnie nakreśla granice tolerancji różnych modyfikacji logotypu firmy.
Uzupełnij formularz i otrzymaj darmową
wycenę. Zapraszamy do kontaktu.