Z firmą z Koszalina rozpoczęliśmy współprace przy realizacji dedykowanego sklepu internetowego dla produktów wchodzących w skład ich oferty. W Displayplanet można znaleźć szeroki asortyment reklamowe taki jak: roll-up’y, flagi reklamowe, banery tekstylne, namioty reklamowe czy ścianki reklamowe. Wszystkie produkty można zamówić wraz z nadrukiem grafiki firmowej. Realizacja obejmowała wiele zaawansowanych funkcjonalności, które są opisane poniżej.
Wraz ze wspomnianymi produktami w sklepie można zamówić nadruk grafiki reklamowej. Takie rozwiązanie umotywowało potrzebę wdrożenia funkcjonalności wgrywania plików do produktów w koszyku. Upload został wdrożony na różnych etapach zamówienia poczynając od podstrony produktu, koszyka, jak i panelu klienta, gdzie pliki można dograć lub pobrać uprzednio przesłane na serwer materiały. Realizując to rozwiązanie upload połączyliśmy z zewnętrznym serwerem stanowiącym dysk sieciowy. Dzięki temu wgrywane przez klientów materiały nie zapychają serwera, gdzie uruchomiony jest sklep. To nie wszystko! Aby ułatwić pracę naszemu kontrahentowi została wdrożona weryfikacja plików. Każdy przesłany plik jest weryfikowany pod kątem formatu, rozdzielczości, obecności krzywych i poziomu DPI. Dzięki temu wymuszamy na klienci wgranie odpowiedniego pliku z grafiką, którą będzie można nadrukować na produkcie.
Wybrane produkty z oferty cechują się ceną uzależnioną od metrażu zamówienia. Tym samym klient potrzebował rozwiązania, które pozwoli użytkownikowi sklepu określić wymiary np. baneru tekstylnego, a kolejno na podstawie podanych danych zostanie wyliczona kwota zamówienia. System sprzedaży na metry został wdrożony wraz z wieloma udogodnieniami takimi jak możliwość doboru obszycia, konfekcji, określenie minimalnych wymiarów czy minimalnej kwoty zamówienia.
Do sklepu internetowego wdrożyliśmy również konfigurator, który pozwala dynamicznie zaprojektować swój własny produkt reklamowy! Użytkownik sklepu może wybrać szablon, wgrać grafiki, dodać teksty, a kolejno ułożyć je na mocupie. Po zakończeniu procesu projektowania spersonalizowany produkt jest podpinany pod zamówienie. Do Displayplanet trafia on w formie gotowej do nadruku (duża rozdzielczość), dzięki czemu firma unika potrzeby własnoręcznej realizacji projektu. Ponadto stworzyliśmy rozwiązanie, gdzie szablon konfigurowanego produktu można uzależnić od wybranej kombinacji produktu. Podobnie jak w przypadku opisanej wcześniej funkcjonalności wgrywania plików zostały dodane zabezpieczenia pod kątem wgrywanych grafik.
W sklepie uruchomiliśmy wewnętrzny system fakturowania obsługujący faktury proforma, faktury VAT, korekty i duplikaty. Jako, że klient korzysta z programu księgowego Subiekt, to dodatkowo stworzyliśmy dedykowane rozwiązanie pozwalające wyeksportować wszystkie dokumenty w formacie epp gotowym do importu do systemu księgowego. Faktury wystawiane są automatycznie w zależności od statusu zamówienia i wysyłane do klienta.
W projekcie wdrożyliśmy również wiele mniejszych funkcjonalności ułatwiających codzienną pracę. Można tu wyróżnić takie rozwiązania jak: codzienny raport sprzedaży wysyłany poprzez podpięcie skryptu do harmonogramu zdarzeń CRON, formy wysyłki uzależnione od wartości zamówienia, dedykowany panel reklamacji, gdzie klient nie tylko może w szybki i prosty sposób zareklamować produkt, ale również wymieniać wiadomości (tworzyć tickety) z obsługą Displayplanet, czy integrację z GUS, dzięki czemu po podaniu NIP’u przy rejestracji lub zamówieniu zaciągają się automatyczne inne dane (nazwa firmy, adres)
Stwórz z nami dedykowany sklep dla swojej firmy! Zapewnimy Ci kompleksową obsługa w zakresie webdevelopment’u, e-Marketing’u, realizacji treści czy doradztwa biznesowego. Posiadamy ogromne doświadczenie, którym możemy wesprzeć Twoją działalność i zapewnić jej szybszy rozwój.
Dedykowany sklep internetowy
Uzupełnij formularz i otrzymaj darmową
wycenę. Zapraszamy do kontaktu.